مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 13:062020-02-03اقتصادي

1500 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در مازندران پرداخت شد


حسن خیریانپور در حاشیه افتتاح 4 طرح تولیدی وصنعتی در شهرستان آمل در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پرداخت هزارو 500 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان، اظهار داشت: این میزان تسهیلات علاوه بر سرمایه های بخش خصوصی، ازمنابع مختلف قانون بودجه کشور و تسهیلات روستایی و اشتغال فراگیر به واحدهای تولیدی و صنعتی استان پرداخت شد.

وی ادامه داد، علاوه براین همزمان با گرامیداشت دهه فجر امسال 72 طرح تولیدی و اقتصادی با اشتغالزایی 800 نفر در سطح استان افتتاح خواهد شد.

بازگشت 100 واحد تعطیل به مدار تولید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران در بخش دیگری به تشکیل کارگروه رفع موانع تولید و اشتغال دراستان اشاره کرد وادامه داد، با تشکیل و پیگیری اعضای این کارگروه تعداد 100 واحد تولیدی و صنعتی که تعطیل شده بودند دوباره احیا و به چرخه تولید برگشتند.

خیریانپور ادامه داد، انتظاراست که با عزم همگانی وهمکاری جدی دستگاه های اجرایی استان، واحدهای تعطیل شده را بتوان با تلاش فعالان اقتصادی در بخش خصوصی به چرخه تولید برگرداند.

وی تصریح کرد، که باید با درک درست از شرایط حساس و فعلی کشور درراستای ایجاد اشتغال پایدار از ایجاد موانع وسنگ اندازی ها برای سرمایه گذار وعلاقمند به تولید پرهیز وهمکاری های لازم را انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در مازندران پرداخت شد

1500 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در مازندران پرداخت شد