مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 12:352020-02-03پزشكي

ارتقای 15 رتبه ای فناوری در دانشگاه علوم بهزیستی/قطب فناوری توانبخشی هستیم


رییس دفتر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی از ارتقای 15 رتبه ای فناوری در این دانشگاه بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور طی یک و نیم سال گذشته خبر داد.

- رییس دفتر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی از ارتقای 15 رتبه ای فناوری در این دانشگاه بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور طی یک و نیم سال گذشته خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرسالار جعفرپیشه در جشن فناوری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی که امروز با حضور فناوران و برخی مسوولان وزارت بهداشت برگزار شد، درباره افزایش رتبه فناوری در این دانشگاه اظهار کرد: از ابتدای سال 97 تا آخر شهریور 98 رتبه فناوری دانشگاه در بین دانشگاه های علوم پزشکی 15 رتبه افزایش داشته است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین از دیگر اتفاقات مهم این بود که توانبخشی نیز ذیل اولویت ها در فراخوان موسسه ملی توسعه تحقیقات پزشکی (نیماد) قرار گرفت و قرار است تا گرنت های بزرگ نیز به این حوزه اختصاص داده شود.

جعفرپیشه سپس به برخی همکاری های این دانشگاه با دانشگاه صنعتی شریف اشاره کرد و توضیح داد: استارتاپ تریگر را با مشارکت دانشگاه شریف برگزار کردیم.

همچنین تفاهم نامه اجرای ما با این دانشگاه شامل فراخوان مشترک در سال 97 بود که دو محصول فناورانه که امروز رونمایی شد، حاصل این فراخوان بود و نیز فراخوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای 15 رتبه ای فناوری در دانشگاه علوم بهزیستی/قطب فناوری توانبخشی هستیم

ارتقای 15 رتبه ای فناوری در دانشگاه علوم بهزیستی/قطب فناوری توانبخشی هستیم