مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 11:562020-02-03سياسي

خطای انسانی عامل 92 درصد تصادفت جاده ای در کشور


در مراسم معارفه فرمانده جدید پلیس راه استان یزد مطرح شد: انسان حق خطا دارد، ولی وسیله نقلیه و راه باید خطا را جبران کنند.

- یزد، مراسم تکریم ومعارفه فرمانده پلیس راه استان یزد با حضور سردار سید تیمور حسینی فرمانده پلیس راه کشور وجمعی از فرمانده هان انتظامی ومسئولین استان برگزار شد.

سردار سید تیمور حسینی در مراسم تکریم ومعارفه فرمانده پلیس راه استان یزد ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: امروزمسئله تصادفات بیش از گذشته برای همه نگران کننده شده است و یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز کاهش تلفات و صدمات ناشی از حوادث رانندگی است.

سردار حسینی با بیان اینکه بیانات مقام معظم رهبری برای ناجا جنبه فرمان و دستور را دارد خاطرنشان کرد: ما باید در راستای اجرای فرامین ایشان تمام تلاش خود را معطوف به این موضوع کنیم.

رییس پلیس راه راهور ناجا با بیان اینکه کشور هایی که در کاهش تصادفات توفیقاتی را به دست آورده اند تلاش خود را بر بحث مدیریت و برنامه ریزی به کار گرفته اند، تصریح کرد: چنانچه ما از منابع و امکانات موجود، بهینه و به درستی استفاده کنیم تغییرات محسوسی را در کاهش تصادفات شاهد خواهیم بود.

حسینی با اشاره به اینکه سهم عامل انسانی در تصادفات 92 درصد است گفت: در حال حاضر نگاه بر این است که انسان حق خطا دارد و وسیله نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطای انسانی عامل 92 درصد تصادفت جاده ای در کشور

خطای انسانی عامل 92 درصد تصادفت جاده ای در کشور