مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 11:502020-02-03سياسي

سرنوشت شکایت رخشان بنی اعتماد از کوشکی


چندی پیش، پس از ماجرای انهدام هواپیمای مسافربری، محمدصادق کوشکی در برنامه جهان آرا که از شبکه افق پخش می شود، اظهارات توهین آمیزی درباره رخشان بنی اعتماد و باران کوثری مطرح کرد که با واکنش های زیادی در جامعه و افکار عمومی روبه رو شد و نهایتا دادخواهی .

- چندی پیش، پس از ماجرای انهدام هواپیمای مسافربری، محمدصادق کوشکی در برنامه جهان آرا که از شبکه افق پخش می شود، اظهارات توهین آمیزی درباره رخشان بنی اعتماد و باران کوثری مطرح کرد که با واکنش های زیادی در جامعه و افکار عمومی روبه رو شد و نهایتا دادخواهی رخشان بنی اعتماد را در پی داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر رییسیان وکیل رخشان بنی اعتماد در این باره گفت وگوی کوتاهی با شرق داشته است که در ادامه می خوانید: از رییسیان پرسیدیم آیا شکایت شما به وکالت از خانم رخشان بنی اعتماد به نتیجه ای رسیده است؟ که گفت: این ماجرا زمانی که اتفاق افتاد به صورت غافلگیرکننده ای واکنش های مردمی در حمایت از خانم بنی اعتماد دیده شد.

افکار عمومی و نظرات اقشار مختلف جامعه اعم از هنرمندان یا شخصیت های مرجع و محترم اجتماعی نشان داد که باوجود نیت اولیه فرد مورد نظر، اساسا به کار گرفتن این ادبیات موجب تحقیر مخاطب توهین یعنی خانم بنی اعتماد، نشده است بلکه موجب بروز انتقادها و تذکرهای بی شمار به گوینده شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت شکایت رخشان بنی اعتماد از کوشکی

سرنوشت شکایت رخشان بنی اعتماد از کوشکی