مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 11:352020-02-03سياسي

کلنگ ساخت بازارچه دائمی مبل منبت ملایر به زمین خورد


همزمان با سومین روز از دهه فجر با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان، ‏فرماندار ویژه ملایر، امام جمعه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان ‏شهرستان، - ایسنا/همدان همزمان با سومین روز از دهه فجر با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان، ‏فرماندار ویژه ملایر، امام جمعه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان ‏شهرستان، از سه پروژه بهره برداری و یک پروژه کلنگ زنی شد.

در ادامه به منظور حمایت از صنایع دستی و هنر منبت ملایر، کلنگ احداث بازارچه دائمی صنایع دستی و مبل منبت سیفیه با سرمایه گذاری بخش خصوصی به زمین زده شد.

این طرح با سرمایه گذاری 150 میلیارد تومانی به همت بخش خصوصی احداث می شود و در این بازارچه علاوه بر محلی برای فروش محصولات مبل منبت ملایر، برای سایر صنایع دستی نیز مکانی درنظر گرفته شده است.

امروز ساختمان تجاری شهروند 3 به همت شهرداری ملایر، در زمینی به مساحت 1952 مترمربع دارای 31 باب مغازه تجاری با اعتبار سه میلیارد و 500 میلیون تومان و عملیات کابل گذاری چراغ های روشنایی گردنه کرکان و محور ملایر- همدان نیز به همت اداره راهداری مورد بهره داری قرار گرفت.

افتتاح نخستین مجتمع خدماتی، رفاهی بین شهری سی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ ساخت بازارچه دائمی مبل منبت ملایر به زمین خورد

کلنگ ساخت بازارچه دائمی مبل منبت ملایر به زمین خورد