مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 11:302020-02-03سياسي

مرجعیت دینی و قومی در خاش عامل مدیریت بهتر انتخابات است


وجود مرجعیت های دینی و قومی در شهرستان خاش تأثیر بسزایی در مدیریت هرچه بهتر انتخابات پیش رو خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خاش صاحب گل صالحی ظهر امروز در جلسه دیدار با معتمدین و روحانیون اظهار داشت: نقش معتمدین، علما،ریش سفیدان و سران طوایف در افزایش مشارکت سیاسی مردم مثبت و سازنده است.

وی افزود: مردم استان سیستان و بلوچستان از ابتدای انقلاب تا کنون همیشه در صحنه های سیاسی بویژه انتخابات شاخص های قابل توجه و صعودی را خلق کرده اند.

صالحی خاطر نشان کرد: وجود مرجعیت های دینی و قومی در شهرستان خاش تأثیر بسزایی در مدیریت هرچه بهتر انتخابات پیش رو خواهد شد.

فرماندار خاش تاکید کرد: شرکت در انتخابات پیام دوستداری و علاقمندی مردم نسبت به انقلاب را به سوی جهان غرب،صهیونیستم و استکبار عرضه میکند.

وی با اشاره به اینکه با مدیریت و برنامه ریزی از رای مردم صیانت می کنیم تا حقوقی از آنها پایمال نشود گفت:  روحانیون،معتمدین و بزرگان طوایف از توان ظرفیتی خود برای حضور پرشور و حداکثری در یوم الله 22 بهمن استفاده کنند.

*معتمدین و روحانیون به مشارکت سیاسی مردم توجه بیشتری داشته باشند همچنین در ادامه حجت الاسلام غلامرضا دهقان نیز گفت: شکل گیری انقلاب برای جمهوری اسلامی ایران استقلال و آزادی به ارمغان آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرجعیت دینی و قومی در خاش عامل مدیریت بهتر انتخابات است

مرجعیت دینی و قومی در خاش عامل مدیریت بهتر انتخابات است