مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 11:252020-02-03فرهنگي

مقبره شیخ محمود شبستری میزبان نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، فرشاد به آفرین ظهر امروز ضمن اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه باهدف به نمایش گذاشتن آخرین تولیدات صنایع دستی و هنرهای سنتی هنرمندان شهرستان شبستر و ایجاد بستری برای مواجهه بی واسطه مخاطبان با آثار صنایع دستی و ارتباط با هنرمندان برگزار می شود.

به آفرین با بین اینکه باید در راستای معرفی ظرفیت های صنایع دستی شهرستان ها و ورود صنایع دستی به زندگی مردم باید تلاش کنیم، افزود: نمایشگاه های صنایع دستی و هنرهای سنتی بهترین فضا و فرصت، به منظور تحقق این هدف هستند.

او با بیان اینکه نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی شبستر به این بهانه و به مناسبت گرامیداشت ایام الله فجر برگزار می شود، ادامه داد: آثار صنایع دستی هنرمندان در رشته های حکاکی روی فلز، قلم زنی روی فلز، ظریف کاری چوب، نقاشی روی چرم و سفال، سفالگری، میناکاری روی سفال، منبت و معرق چوب، سراجی سنتی و تولیدات چرمی دست دوز به نمایش گذاشته خواهد شد.

معاون صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت: نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی شبستر از 12 الی 22 بهمن ماه سال جاری همه روزه از ساعت 10 الی 13 و 16 الی 19 در محل مقبره فرهنگی هنری شیخ محمود شبستری جهت بازدید علاقه مندان دایر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقبره شیخ محمود شبستری میزبان نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی

مقبره شیخ محمود شبستری میزبان نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی