مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 11:252020-02-03ورزشي

عذرخواهی مدیرکل وزارت ورزش از دایی و پورمحمدی


مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش به علت اشتباه در اعلام نام علی دایی و پورمحمدی به عنوان اعضای هیئت رییسه فدراسیون هاکی، از آن ها عذرخواهی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پس از اعلام بی اطلاعی و اعتراض علی دایی و علی اصغر پورمحمدی از عضویت در هیئت رییسه فدراسیون هاکی، سیدمحمد شروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش و جوانان گفت: ناهماهنگی و بی دقتی رییس فدراسیون هاکی در روند معرفی علی دایی و علی اصغر پورمحمدی برای ما هم ناراحت کننده بود.

وی افزود: روال انتخاب اعضای هیئت رییسه فدراسیون ها با پیشنهاد و درخواست رسمی رییس فدراسیون به دفتر امور مشترک فدراسیون ها آغاز می شود و در نهایت پس از بررسی های نظارتی و صلاحیت ها، وزیر ورزش و جوانان احکام آن ها را امضا می کند که این روند قطعا زمان بر است و از وظایف فدراسیون ها است که پیگیر آن باشند.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های وزرات ورزش و جوانان گفت: به عنوان مدیرکل وزارت ورزش و جوانان به علت اشتباهات رییس فدراسیون هاکی از این بزرگواران عذرخواهی می کنم و در این مورد به آقای قدیمی تذکر جدی دادیم و انتظار چنین ناهماهنگی و معرفی بدون اطلاع اشخاص برای عضویت در هیئت رییسه فدراسیون هاکی از وی نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذرخواهی مدیرکل وزارت ورزش از دایی و پورمحمدی

عذرخواهی مدیرکل وزارت ورزش از دایی و پورمحمدی