مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 11:102020-02-03اقتصادي

خیرین پابه پای دولت در مناطق زلزله زده کرمانشاه مدرسه ساختند


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: مشارکت خیرین در بازسازی مدارس مناطق زلزله زده استان تقریبا به اندازه دولت بود.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: مشارکت خیرین در بازسازی مدارس مناطق زلزله زده استان تقریبا به اندازه دولت بود.

مجید یزدان پناه امروز(14 بهمن) در نشست خبری با بیان اینکه بازسازی مدارس مناطق زلزله زده استان کرمانشاه تاکنون حدود 255 میلیارد تومان هزینه در بر داشته، گفت: 125 میلیارد تومان از این مبلغ توسط خیرین و 130 میلیارد تومان دیگر توسط دولت هزینه شده است.

یزدان پناه افزود: در زلزله آبان سال 1396 در مجموع 78 مدرسه در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه تخریب شد، اما با فرصت سازی صورت گرفته تفاهم نامه ساخت 230 مدرسه در استان منعقد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: از مجموع تفاهم نامه های منعقد شده برای ساخت 230 مدرسه با 910 کلاس درس، تاکنون 167 مدرسه با 680 کلاس درس به بهره برداری رسیده و مابقی نیز بر اساس تعهد مجموعه نوسازی مدارس استان در صورت تامین اعتبار تا مهر سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی اشاره ای هم به افتتاح پروژه های آموزش و پرورش در دهه فجر داشت و افزود: به مناسبت دهه فجر 17 مدرسه با 67 کلاس درس به همراه یک استخر در شهر کرمانشاه(برای استفاده دانش آموزان و عموم مردم)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین پابه پای دولت در مناطق زلزله زده کرمانشاه مدرسه ساختند

خیرین پابه پای دولت در مناطق زلزله زده کرمانشاه مدرسه ساختند