مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 10:302020-02-03اقتصادي

تکمیل قطار شهری کرج اولویت شهرداری در سال آتی است


تکمیل پروژه های بزرگ از جمله آزاد راه شمالی و قطار شهری اولویت سال آینده این شهرداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی اصغر کمالی زاده شهردار کلانشهر کرج در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت برق استان البرز با بیان اینکه سه هزار و 189 میلیارد تومان بودجه برای برای شهرداری کرج در سال 99 پیش بینی شده است، گفت: تکمیل پروژه های بزرگ از جمله آزاد راه شمالی و قطار شهری اولویت سال آینده این شهرداری است.

شهردار کرج افزود: بنای بودجه سال آتی تکمیل و به افتتاح رساندن طرح های نیمه کاره و بزرگ همچون بزرگراه شمالی و قطار شهری است.

کمالی زاده بیان داشت: پروژه آزاد راه شمالی کرج به طول 19 کیلومتر از تیرماه سال 95 آغاز شده و اکنون حدود 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، این پروژه آزاد راه شهید همت  در شرق کرج را به آزاد راه کرج - قزوین در غرب کرج متصل می کند.

وی افزود: همچنین خط 2 قطار شهری کرج به طول 27 کیلومتر عملیات اجرایی آن در سال 85 آغاز شده که به علت مشکلات نقدینگی تاکنون 15 کیلومتر از تونل این خط حفاری شده است.

شهردار کرج  ادامه داد:  البته در کنار تکمیل این پروژه ها، سرفصل ها و طرح های متعددی برای عرصه های گوناگون شهری در نظر داریم، که به مراتب در مراحل مختلف بررسی بودجه به آنها خواهیم پرداخت اما با توجه به بررسی های کارشناسی و بحث و تبادل نظر با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل قطار شهری کرج اولویت شهرداری در سال آتی است

تکمیل قطار شهری کرج اولویت شهرداری در سال آتی است