مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 10:152020-02-03پزشكي

وزیربهداشت: اولین گام در افزایش بهره وری ایجاد زیرساخت برای توسعه انسانی است


وزیر بهداشت با بیان اینکه اولین گام در افزایش بهره وری ایجاد زیرساخت برای توسعه انسانی است، گفت: اگر به این موضوع توجه نشود، نمی توان با در و دیوار و سامانه نسبت به افزایش بهره وری اقدام کرد.

- وزیر بهداشت با بیان اینکه اولین گام در افزایش بهره وری ایجاد زیرساخت برای توسعه انسانی است، گفت: اگر به این موضوع توجه نشود، نمی توان با در و دیوار و سامانه نسبت به افزایش بهره وری اقدام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر سعید نمکی در نخستین جشنواره بیمارستان بهره ور در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه دیدگاه وابسته به بیمارستان باید در وزارت بهداشت به توجه و تمرکز بر جامعه تغییر کند، اظهار کرد: باید با توسعه طرح هر خانه یک پایگاه سلامت به جامعه برگردیم.

به عبارت دیگر سامانه توسعه بهره وری باید در درون خانه و جامعه نیز دیده شود.

وی در مراسم رونمایی از نخستین سامانه مدیریت هوشمند بیمارستانی(HIM) با اشاره به حضور دکتر زالی به عنوان ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ضمن تقدیر از تلاش و دستاوردهای مدیران سابق دانشگاه، گفت: دکتر زالی به عنوان فردی تکامل یافته در مدیریت بهینه و به روز در نظام سلامت شناخته شده هستند.

نمکی ادامه داد: به عنوان فردی که سال ها عمر خود را صرف آموختن و قبول مسئولیت های اجرایی در جایگاه های مختلف کرده ام، معت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیربهداشت: اولین گام در افزایش بهره وری ایجاد زیرساخت برای توسعه انسانی است

وزیربهداشت: اولین گام در افزایش بهره وری ایجاد زیرساخت برای توسعه انسانی است