مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 09:562020-02-03اقتصادي

واحدهای تولیدی قزوین به فکر توسعه بازارهای خارجی باشند


هدایت الله جمالی پور روز دوشنبه در بازدید از شرکت مهرام تولید کننده انواع سس مایونز، افزود: یکی از مشکلات واحدهای تولیدی استان این است که تنها به داخل نگاه دارند و این مساله بسیار خطرناک است.

وی اضافه کرد: امروزه اقتصاد کشور به اقتصاد جهانی متصل شده است و باید واحدهای تولیدی استان نیز به فکر توسعه بازاریابی های خود باشند.

جمالی پور گفت: پیدا کردن بازار برای صنایع و واحدهای تولیدی، کار سختی است و در واقع بازاریابی یکی از مشکل ترین ارکان تولید محسوب می شود.

استاندار ادامه داد: واحدهای تولیدی استان باید در بازارهای پیرامونی ورود جدی داشته باشند و اگر حتی 10 درصد محصولات خود را به خارج صادرات کنند نیز در توسعه اقتصادی کشور موثر خواهد بود.

جمالی پور با بیان اینکه صنایع کشور طی سال های اخیر در حوزه مبادلات تجاری خیلی موفق نبوده اند، گفت: اگرچه صادرات نفتی ما طی 15 سال اخیر رشد چشگیری یافته اما این رشد متناسب با ظرفیت،آینده و نیاز کشور نبوده است.

وی گفت: با توجه به تحریم های دشمنان، از سال آینده دیگر بودجه نفتی برای کشور قابل تصور نیست و باید به سمت توسعه صادرات غیرنفتی پیش برویم.

استاندار اضافه کرد: واحد مهرام یک برند نمونه در کشور است و باید بتواند از این عنوان خود به خوبی استفاده کند و بازاریابی را در دستور کار خود قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای تولیدی قزوین به فکر توسعه بازارهای خارجی باشند

واحدهای تولیدی قزوین به فکر توسعه بازارهای خارجی باشند