مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 09:462020-02-03اقتصادي

استان اردبیل در اجرای طرح های آبخیزداری رتبه دوم کشور شد


شهامت هدایت روز دوشنبه در خلخال افزود: سقف اعتبارات آبخیزداری امسال این استان بطور قابل توجهی نسبت به سال گذشته افزایش یافته و 100 درصد اعتبارات اختصاص یافته از محل اعتبارت صندوق توسعه ملی کشور مربوط به اجرای این طرح ها در استان جذب شده وهمچنین میزان طرح های اجرا شده نیز نسبت به سال قبل 2 برابر شده است.

وی اظهار داشت: اعتبارات اختصاص یافته به بخش آبخیزداری این استان در سال جاری 320 میلیارد ریال است که در طول 10 ماه امسال 270 میلیارد ریال از آن برای اجرای طرح های ابخیزداری در سطح 26 حوزه آبخیز استان اردبیل و با اجرای 70 بند سنگی و ملاتی هزینه شده و مابقی اعتبارات نیز در حال هزینه است .

وی با بیان اینکه برای جذب 100 درصدی اعتبارات تلاش زیادی در طول سال جاری صورت گرفته است افزود: با توجه به نقش اجرای پروژه های آبخیزداری در جلوگیری از فرسایش خاک، وقوع سیلاب، کاهش منابع آب زیرزمینی و هدررفت سرمایه های ملی، اجرای هرپروژه آبخیرداری در استان منجر به افزایش سطح آب های زیر زمینی و پیشگیری از فرسایش خاک و اراضی مستعد کشاورزی خواهد شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل با اشاره به اجرای طرح های آبخیزداری در 11 حوزه استان در سال گذشته گفت: وقوع سیلاب های اوایل امسال در کشور ضرورت اجرای این طرح ها را بیش از گذشته کرده و باید این موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان اردبیل در اجرای طرح های آبخیزداری رتبه دوم کشور شد

استان اردبیل در اجرای طرح های آبخیزداری رتبه دوم کشور شد