مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 09:202020-02-03فرهنگي

پاسخ ها صریح معاون سیما به حاشیه های اخیر تلویزیون


معاون سیما در حاشیه نشست رونمایی از انیمیشن جدید سازمان صداوسیما در جمع خبرنگاران به پرسش هایی درباره حواشی زنده و تولیدی بودن برنامه ها، تکلیف پخش «کتونی زرنگی» و سرنوشت سریال «سرزمین کهن» (کمال تبریزی) و تولید برنامه های «خندوانه» و «عصر جدید» پاسخ داد.

- معاون سیما در حاشیه نشست رونمایی از انیمیشن جدید سازمان صداوسیما در جمع خبرنگاران به پرسش هایی درباره حواشی زنده و تولیدی بودن برنامه ها، تکلیف پخش کتونی زرنگی و سرنوشت سریال سرزمین کهن (کمال تبریزی) و تولید برنامه های خندوانه و عصر جدید پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی میرباقری در ابتدا درباره ی تولیدی شدن برنامه های زنده بیان کرد: برنامه ی زنده، یعنی تولید و پخش برنامه همزمان باشد؛ مثل بسیاری از برنامه های خبری که همزمان پخش می شود و یا مسابقات فوتبال که همزمان روی آنتن می رود و ما ساعات بسیار زیادی برنامه زنده داریم که به لحظه هایی مثل شهادت سردار سلیمانی، زدن پایگاه عین الاسد و .

پرداخته شد و ضرورت هم دارد زنده باشد.

ما ضوابطی را در رابطه با برنامه های زنده اعلام کردیم؛ اینکه برنامه هایی که ضرورت ندارد زنده پخش شود ضبط شود و یک یا دو ساعت بعد پخش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ ها صریح معاون سیما به حاشیه های اخیر تلویزیون

پاسخ ها صریح معاون سیما به حاشیه های اخیر تلویزیون