مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 09:152020-02-03بين الملل

برگزاری انتخابات داخلی حزب بعث سوریه در استان های این کشور


در حالیکه انتخابات درون حزبی بعث از دو روز پیش آغاز شده معاون دبیرکل حزب بعث سوریه از اعضای حزبش خواست از انتخاب کسانی که طی جنگ هیچ کاری برای وطن نکرده اند، - برگزاری انتخابات داخلی حزب "بعث" سوریه در استان های این کشور در حالیکه انتخابات درون حزبی "بعث" از دو روز پیش آغاز شده معاون دبیرکل حزب بعث سوریه از اعضای حزبش خواست از انتخاب کسانی که طی جنگ هیچ کاری برای وطن نکرده اند، خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط، هلال هلال، معاون دبیرکل حزب بعث سوریه همزمان با آغاز انتخابات دورن حزبی برای انتخاب اعضای دفاتر فرعی در ریف دمشق گفت: اعضای بعث باید به مسؤولیت خود عمل کنند و از انتخاب کسانی که طی جنگ هیچ خدمتی به وطن نکرده و اکنون برگشته اند تا مجددا به پست دست یابند خودداری کنند.

وی پیام بشار اسد، دبیرکل حزب بعث و رییس جمهوری سوریه را به اعضای حزب رساند و بر تمایل وی برای اجرای دموکراسی در بهترین شکل ممکن تأکید کرد.

بعد از 9 سال جنگ حزب بعث شنبه انتخاباتی را که تا دهم فوریه ادامه خواهد داشت برای انتخاب اعضای دفاتر فرعی در استان ها آغاز کرد.

دفاتر فرعی استان های رقه و ریف دمشق شنبه انتخابات برگزار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری انتخابات داخلی حزب بعث سوریه در استان های این کشور

برگزاری انتخابات داخلی حزب بعث سوریه در استان های این کشور