مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 08:552020-02-03سياسي

وزیر اطلاعات: شیعه و سنی برای جمهوری اسلامی فرقی ندارد


وزیر اطلاعات با بیان این مطلب که عزت در سایه همدلی و هم افزایی پدیدار خواهد شد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی تنها متعلق به امت ایرانی نیست و هر مسلمانی در هر جای دنیا برادر و خواهر ماست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، حجت الاسلام والمسلمین "سیدمحمود علوی" پیش از ظهر امروز 14 بهمن ماه در نهمین همایش آیین برادری در شهرستان ریگان گفت: برنامه آیین برادری از 8 سال پیش آغاز شده که کار بسیار ارزنده و ارزشمندی است و هدف از این آیین پاشاندن بذر محبت در میان مردم، در راستای پیشرفت، رشد و توسعه کشور است.

وی با بیان این مطلب که مقرر بود در هفته وحدت این مراسم برگزار شود که به دلیل مسایلی نتوانستیم در آن زمان در جمع شما حضور یابیم، تصریح کرد: دهه فجر محصول وحدت است و اگر وحدت و یکپارچگی شیعه و سنی و اقوام مختلف کشور نبود، امکان داشت به سادگی رژیم شاهنشاهی تا دندان مسلح، در مقابل دستان خالی مردم ایران به پیروزی برسد اما با شعار الله اکبر پیروزی انقلاب اسلامی در سایه رهبری امام راحل شکل گرفت.

وزیر اطلاعات با اشاره به چهل و یک سال عمر انقلاب اسلامی بیان کرد: خوشبختانه با ایستادگی مردم و درایت ها و هدایت های امام راحل و مقام معظم رهبری، توانسته ایم همه توطئه های دشمنان در این سال ها را پشت سر بگذاریم و با رهنمودهای رهبری امروز در اوج اقتدار در جهان قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اطلاعات: شیعه و سنی برای جمهوری اسلامی فرقی ندارد

وزیر اطلاعات: شیعه و سنی برای جمهوری اسلامی فرقی ندارد