مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 08:452020-02-03ورزشي

رویدادهای ورزشی هفته گذشته چهارمحال و بختیاری


چهارمحال و بختیاری در هفته گذشته شاهد رویدادهای ورزشی متنوعی ازجمله درخشش تیم فوتبال روی میز جانبازان و معلولان در لیگ کشور، پایان جشنواره مینی بسکتبال شهرستان شهرکرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، چهارمحال و بختیاری در هفته گذشته شاهد رویدادهای ورزشی متنوعی ازجمله درخشش تیم فوتبال روی میز جانبازان و معلولان در لیگ کشور،  پایان جشنواره مینی بسکتبال شهرستان شهرکرد، کسب 26 مدال از مسابقات بین المللی کاراته و.

بود.

*جشنواره ورزش های رزمی جشنواره بزرگ ورزش های رزمی با اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی به مناسبت دهه فجر در سالن تختی شهرکرد برگزار شد.

*فوتبال تیم فوتبال روی میز جانبازان و معلولان چهارمحال و بختیاری در مسابقات لیگ فوتبال روی میز کشور که به مناسبت دهه مبارک فجر و یادبود سردار بزرگ اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در تهران برگزار شد به مقام سوم تیمی دست یافت.

 محمد امینی، حسین شهباز ، مجید علیدوستی، حسین کاظمی و پژمان آقابابایی در این مسابقات که به صورت رفت و برگشت برگزار شد به مصاف رقیبان خود رفتند.

 رقابت های لیگ کشوری از 9 بهمن ماه در تهران آغاز شد و روز گذشته به پایان رسید.

*کاراته با درخشش بانوان کاراته کای استان در نهمین دوره مسابقات بین المللی 7 مدال طلا، 7 نقره و 12 برنز به گنجینه افتخارات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویدادهای ورزشی هفته گذشته چهارمحال و بختیاری

رویدادهای ورزشی هفته گذشته چهارمحال و بختیاری