مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 08:202020-02-03اقتصادي

ترسیم افق چشم انداز دراز مدت در طرح جامع سرعین


استاندار اردبیل با اشاره به اجرای مقدمات طرح جامع شهرستان سرعین گفت: در تدوین طرح جامع سرعین  توسعه شهر و روستاهای اطراف سرعین در دراز مدت مد نظر قرار گیرد.

- ، اکبر بهنام جو در جلسه اقتصاد مقاومتی سرعین با محوریت بررسی طرح های اقتصادی تصریح کرد: در تدوین طرح جامع سرعین باید نوع ساختمان ها و فضای شهر و روستاهای سرعین مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: طرح جامع سرعین باید با محوریت گردشگری تدوین شود و چارچوب مختص این شهرستان تعریف شود.

استاندار اردبیل با اشاره به ورود بی شمار گردشگران در این شهرستان در فصل گردشگری خواستار توجه به افزایش اماکن اقامتی در تدوین طرح جامع برای اسکان مسافران شد.

بهنام جو از تلاش در راستای اجرای طرح های اقتصادی و گردشگری در این شهرستان خبر داد و گفت: بیشتر مصوبات جلسات اقتصاد مقاومتی در خصوص اجرای پروژه های گردشگری عملیاتی شده است.

وی اجرای طرح گردشگری موج های آبی ، جاده آلوارس ، شهر بازی ، مجتمع تجاری ، خدماتی و زمین فوتبال در این شهرستان را از جمله مصوبات اجرا شده جلسه اقتصاد مقاومتی ذکر کرد.

در جریان سفراستاندار اردبیل به شهرستان سرعین در دومین روز از وهه فجر ، مجتمع تجاری و خدماتی آنا با 500 میلیارد ریال اعتبار افتتاح و عملیات اجرایی طرح گردشگری اکوا پارک سرعین با 600 میلیارد پیش بینی اعتبار آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترسیم افق چشم انداز دراز مدت در طرح جامع سرعین

ترسیم افق چشم انداز دراز مدت در طرح جامع سرعین