مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 08:162020-02-03سياسي

البرز میزبان کنفرانس اپتیک و فوتونیک ایران می شود


بیست و ششمین کنفرانس اپتیک و فوتونیک و دوازدهمین کنفرانس مهندسی و فناوری فوتونیک ایران به میزبانی دانشگاه خوارزمی در البرز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، جعفر جهان پناه دبیر اجرایی کنفرانس از برگزاری دو همایش بیست و ششمین کنفرانس اپتیک و فوتونیک و دوازدهمین کنفرانس مهندسی و فناوری فوتونیک ایران خبر داد و افزود: استان البرز در زمینه اپتیک و فوتونیک دارای پتانسیل های خوبی است و این دو همایش به صورت همزمان در دانشگاه خوارزمی استان البرز طی دو روز برگزار می شود.

وی اظهار داشت:باتوجه به حضور اعضای هیئت علمی قوی و استقبال انجمن فوتونیک، ما عهده دار برگزاری این مهم هستیم تابتوانیم همایشی در شان استان البرز را داشته باشیم.

همچنین وی در خصوص فوتونیک بیان کرد: تمامی ذراتی که در جهان وجود دارد از فوتون تشکیل شده و به صورت های ساده و پیچیده در اطراف ما وجود دارد.

این مسوول نقش فوتون ها را در درک حقایق فیزیکی محیط اطراف زندگی ما عنوان کرد و اذعان داشت: فوتون زیربنای علم فوتونیک است و در رنج بینایی انسان به صورت عصب های بینایی می باشد.

جهان پناه یکی از مهمترین کاربردهای فوتون را در زمینه لیزر نام برد و تصریح کرد: امروزه لیزر در زمینه های مختلف از جمله پزشکی، نظامی، هوا و فضا، بیولوژیکی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز میزبان کنفرانس اپتیک و فوتونیک ایران می شود

البرز میزبان کنفرانس اپتیک و فوتونیک ایران می شود