مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 07:402020-02-03دانش

برگزاری کنفرانس مهندسی و فناوری فوتونیک ایران


کنفرانس اپتیک و فوتونیک ایران به ابتکار انجمن اپتیک و فوتونیک ایران با همکاری بیش از 250 موسسه صنعتی، دانشگاهی و مجامع علمی و تحقیقاتی داخل کشور به صورت سالانه در محل دانشگاه های ایران برگزار می شود می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ عزیز الله حبیبی افزود: هر ساله تعداد زیادی از محققان، متخصصان و صاحبنظران دعوت می شود تا مقاله های پژوهشی خود را که حاوی یافته های نو در زمینه های موضوعی کنفرانس است از طریق وب سایت کنفرانس ارسال کنند.

وی در ادامه اضافه کرد: آشنایی متخصصان و پژوهشگران دانشگاهی و مراکز پژوهشی و صنعتی کشور با فعالیت یکدیگر، مبادله اطلاعات و ایجاد ارتباط بین صنعتگران و پژوهشگران، آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و فناوری در زمینه های گوناگون اپتیک و فوتونیک در کشور و تشکیل میزگردهای تخصصی از اهداف این کنفرانس است.

رییس دانشگاه خوارزمی کرج گفت: مقالات برتر برای چاپ در مجله بین المللی علمی- پژوهشی اپتیک و فوتونیک ایران معرفی می شوند و از تعداد 374 مقاله رسیده تعداد 313 مقاله پذیرفته شده و به صورت همزمان تعداد 73 سخنرانی ارائه می شود، 240 پوستر نیز به این کنفرانس راه یافته است.

حبیبی افزود: آشنایی متخصصان و پژوهشگران دانشگاهی و مراکز پژوهش و صنعتی کشور با فعالیت های یکدیگر، مبادله اطلاعات و ایجاد ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنفرانس مهندسی و فناوری فوتونیک ایران

برگزاری کنفرانس مهندسی و فناوری فوتونیک ایران