مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 07:102020-02-03سياسي

80 درصد تحقیقات دنیا درباره فوتونیک و اپتیک است


عضو انجمن اپتیک و فوتونیک ایران گفت: 80 درصد تحقیقات امروز دنیا مربوط به اپتیک فتونیک است زیرا در زمینه های مختلف و متفاوتی از جمله صنعت، پزشکی و نظامی استفاده دارد و در حال حاضر می بینیم که لیزر در دنیا به چه اندازه پرکاربرد و تاثیرگذار است.

- ایسنا/البرز عضو انجمن اپتیک و فوتونیک ایران گفت: 80 درصد تحقیقات امروز دنیا مربوط به اپتیک فتونیک است زیرا در زمینه های مختلف و متفاوتی از جمله صنعت، پزشکی و نظامی استفاده دارد و در حال حاضر می بینیم که لیزر در دنیا به چه اندازه پرکاربرد و تاثیرگذار است.

محمدحسین مجلس آرا روز دوشنبه 14 بهمن در نشست خبری پیش از کنفراس ملی اپتیک و فتونیک که قرار است روزهای سه شنبه و چهارشنبه (15 و 16 بهمن) در دانشگاه خوارزمی برگزار شود، گفت: این کنفرانس زیر نظر نهادهای مختلفی از جمله انجمن اپتیک و فتونیک ایران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در خصوص سابقه این انجمن گفت: این انجمن دارای سابقه طولانی و دیرنه است که از انجمن فیزیک منفصل شد، و در ضمن این کنفرانس دارای اعتبار علمی بالایی است.

عضو انجمن اپتیک و فتونیک ایران موضوع و علم اپتیک و فوتونیک را بسیار با اهمیت دانست و اظهار کرد: این موضوع به قدری با اهمیت است که ستادی با نام ستاد لیزر در کشور داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد تحقیقات دنیا درباره فوتونیک و اپتیک است

80 درصد تحقیقات دنیا درباره فوتونیک و اپتیک است