مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 07:002020-02-03اجتماعي

کاشت بذر گونه های گیاهی مقاوم در بام ملایر


به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری، بذر گونه های گیاهی مقاوم به شرایط نامساعد طبیعی در ضلع شمال شرقی بام ملایر کاشته شد.

- ایسنا/همدان شهردار ملایر گفت: به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری، بذر گونه های گیاهی مقاوم به شرایط نامساعد طبیعی در ضلع شمال شرقی بام ملایر کاشته شد.

حسین بابایی در گفت وگو با ایسنا، در این رابطه با اشاره به تخریب جنگل ها و دخالت انسان ها در نابودی گونه های بومی گیاهان، افزود: این طرح به منظور احیاء و حفظ گونه های گیاهی مقاوم در سال های اخیر در دستور کار قرار گرفته و اجرا می شود.

وی با بیان اینکه آتش سوزی ، خشکسالی، چرای بی رویه دام، قطع درختان، احداث راه های روستایی و بین شهری و جنگل خواری از موارد مؤثر در تخریب مراتع و جنگل هاست، تصریح کرد: امسال کاشت بذر گونه های گیاهی مقاوم، مناسب با شرایط بومی منطقه انجام می شود.

بابایی ابرازامیدواری کرد که این اقدام، نویدبخش و سرآغازی برای برگزاری مراسم و برنامه های بهتر و گسترده تر برای توسعه پوشش گیاهی منطقه باشد.

شهردار ملایر در ادامه از برگزاری مسابقه بزرگ نقاشی کودکان 4 تا 11 ساله همزمان با دهه فجر و به مناسبت هفته درختکاری، با موضوع شهری که من دوست دارم خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت بذر گونه های گیاهی مقاوم در بام ملایر

کاشت بذر گونه های گیاهی مقاوم در بام ملایر