مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 06:552020-02-03سياسي

طرح گازرسانی به 7 روستای بخش حمیل افتتاح شد


صبح امروز در سفر یک روزه استاندار کرمانشاه به شهرستان اسلام آباد غرب طرح گازرسانی به 7 روستای بخش حمیل افتتاح شد - مرکز کرمانشاه مراسم افتتاحیه طرح گازرسانی به روستا های بخش حمیل در روستای هشت چفته با حضور استاندار کرمانشاه، مسئولان ارشد استان و جمعی از مردم و مسئولین شهرستان برگزار شد.

هوشنگ بازوند در جمع مردم روستا های بخش حمیل ضمن تبریک دهه مبارک فجر، یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت و از سردار سلیمانی به عنوان اسطوره جبهه مقاومت اسلامی نام برد.

وی افزود: ما باید تلاش کنیم که منش و رفتار شهید سلیمانی را به عنوان الگوی زندگی خود، فرزندان و نسل آینده قرار دهیم.

استاندار کرمانشاه از افتتاح طرح گازرسانی به 112 روستا در این ایام خبر داد و گفت: آغاز همزمان عملیات اجرایی در 680 روستای استان نشان از عنایت ویژه دولت محترم به توسعه روستا ها و به ویژه حوزه گازرسانی است.

بازوند خاطرنشان کرد: تا سال 1392 امکان بهره مندی 209 روستا از طرح گازرسانی فراهم شده بود و خوشبختانه امروز با تلاش و حمایت دولت امروز 1320 روستای سطح استان از نعمت طبیعی گاز برخوردار هستند.

طرح گازرسانی به 7 روستا در بخش حمیل با اعتبار 3 میلیارد و 100 میلیون تومان افتتاح و امکان بهره مندی 305خانوار از گاز طبیعی با نصب 240 علمک فراهم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح گازرسانی به 7 روستای بخش حمیل افتتاح شد

طرح گازرسانی به 7 روستای بخش حمیل افتتاح شد