مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 06:552020-02-03دانش

پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران


رییس پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران از پذیریش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد برای نیمسال دوم سال تحصیلی 99-1398 در این مرکز دانشگاهی خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران از پذیریش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد برای نیمسال دوم سال تحصیلی 99-1398 در این مرکز دانشگاهی خبر داد.

زهرا امام جمعه در این خصوص اظهار کرد: این واحد دانشگاهی در رشته های علوم انسانی، محیط زیست، HSE، علوم اجتماعی، MBA، فنی و مهندسی، هنر و علوم پایه در 19 عنوان رشته کارشناسی ارشد بر اساس بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و مصاحبه علمی دانشجو می پذیرد.

وی درباره شرایط پذیرش دانشجو در این پردیس گفت: پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران بر اساس مجوزوزارت علوم، تحقیقات و فناوری در چهارچوب برنامه های توسعه اقتصادی، اجتماعی وفرهنگی سند چشم انداز بیست سال، سیاست های نظام آموزش عالی کشور و همچنین برنامه های استراتژیک دانشگاه در زمینه گسترش فعالیت در دوره های تحصیلات تکمیلی و با هدف پاسخگویی به تقاضای داوطلبان ایرانی و غیر ایرانی و توسعه پژوهش از طریق بررسی سوابق آموزشی - پژوهشی و مصاحبه در مقاطع دکتری تخصصی (Ph.

D.

) و کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران

پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران