مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 06:502020-02-03اقتصادي

کشف و ضبط 10 هزار سیلندر گاز مایع از شرکت توزیع کننده متخلف در البرز


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از کشف 10 هزار سیلندر گاز مایع از یک شرکت توزیع کننده در البرز خبر داد و گفت: شرکت دیگری گاز مورد نیاز مردم را در خارج از شبکه برای سوخت خودروها عرضه می کرد.

- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از کشف 10 هزار سیلندر گاز مایع از یک شرکت توزیع کننده در البرز خبر داد و گفت: شرکت دیگری گاز مورد نیاز مردم را در خارج از شبکه برای سوخت خودروها عرضه می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، علی اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز در مورد کمبود سهمیه گاز مایع استان البرز، اظهار کرد: با توجه به پیگیری های انجام شده مجموعه شرکت نفت کمبود سهمیه گاز مایع استان حل و برطرف شد.

وی افزود: با توجه به افزایش سهمیه استان باید نظارت ها نیز افزایش پیدا می کرد که با همکاری مشترک تعزیرات و شرکت نفت و مجموعه صنعت، معدن و تجارت این نظارت ها تشدید شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه در پی تشدید نظارت ها مشخص شد که دو تن از عوامل اصلی توزیع گاز مایع در استان تخلفاتی در این حوزه دارند، بیان کرد: این دو شرکت اقدام به عرضه خارج از شبکه گاز مایع می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط 10 هزار سیلندر گاز مایع از شرکت توزیع کننده متخلف در البرز

کشف و ضبط 10 هزار سیلندر گاز مایع از شرکت توزیع کننده متخلف در البرز