مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 06:352020-02-03سياسي

دهه فجر 112 روستای کرمانشاه گازدار می شوند


استاندار کرمانشاه از افتتاح طرح گازرسانی به 112 روستا در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: آغاز همزمان عملیات اجرایی در 680 روستای استان نشان از توجه به توسعه روستاها و به ویژه حوزه گازرسانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، طرح گازرسانی به هفت روستای بخش حمیل شهرستان اسلام آبادغرب در سومین روز از دهه مبارک فجر با حضور هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه افتتاح شد.

مراسم افتتاحیه طرح گازرسانی به روستاهای بخش حمیل در روستای هشت چفته با حضور استاندار کرمانشاه، امام جمعه اسلام آبادغرب، معاون هماهنگی امور عمرانی، مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، مدیرکل دفتر روستایی، فرماندار و جمعی از مردم و مسوولین شهرستان برگزار شد.

 بازوند در جمع مردم روستاهای بخش حمیل ضمن تبریک دهه مبارک فجر، یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت و از سردار سلیمانی به عنوان اسطوره مقاومت جهاد اسلامی نام برد.

وی افزود: ما باید تلاش کنیم که منش و رفتار شهید سلیمانی را به عنوان الگوی زندگی خود، فرزندان و نسل آینده قرار دهیم.

استاندار کرمانشاه از افتتاح طرح گازرسانی به 112 روستا در این ایام خبر داد و گفت: آغاز همزمان عملیات اجرایی در 680 روستای استان نشان از توجه  به توسعه روستاها و به ویژه حوزه گازرسانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر 112 روستای کرمانشاه گازدار می شوند

دهه فجر 112 روستای کرمانشاه گازدار می شوند