مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 06:002020-02-03اقتصادي

کهگیلویه و بویراحمد قطب قطعی گیاهان دارویی کشور است


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به پتانسیل ها، استان قطب قطعی گیاهان دارویی کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین کلانتری پیش از ظهر دوشنبه در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و نشست اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد، افزود: در بخش باغات و کشاورزی استان پتانسیل ها و تولیدات خوبی را داراست و باید مورد توجه قرار بگیرد.

کلانتری با اشاره به ظرفیت های استان، تصریح کرد: بیش از 8 درصد جنگل های کشور متعلق به استان است و آب های روان و منابع آبی آن قریب به 10 درصد ظرفیت کشور را تشکیل می دهد.

کلانتری با بیان اینکه قریب به 20 درصد ذخایر نفت و گاز کشور نیز در استان قرار گرفته و ظرفیت های آن در همه بخش ها محسوس است، گفت: در محورهای مختلف ظرفیت های بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در استان داریم.

کلانتری با بیان اینکه استان ظرفیت های گردشگری بالایی را نیز در خود دارد، ابراز داشت: گردشگری طبیعی و تاریخی بخشی از این مهم است.

استاندار با اشاره به اینکه 384 طرح و پروژه طی دهه فجر سال جاری به بهره برداری رسیده و یا کلنگ زنی می شود، عنوان کرد: 3280 نفر خروجی اشتغال این پروژه ها خواهد بود.

کلانتری با بیان اینکه یک و نیم میلیارد تومان پروژه طی دهه فجر سال جاری در استان افتتاح و کلنگ زنی می شود، ابراز داشت: 80 درصد پروژه های دهه فجر سال جاری افت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کهگیلویه و بویراحمد قطب قطعی گیاهان دارویی کشور است

کهگیلویه و بویراحمد قطب قطعی گیاهان دارویی کشور است