مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 23:052020-02-02بين الملل

چین پیشنهاد کمک های آمریکا برای مقابله با کرونا را رد کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا روز یکشنبه تاکید کرد که آمریکا اقدامات قاطعی در برابر تهدید شیوع سریع ویروس کرونا انجام داده است و همچنین پیشنهاد کمک به چین ارائه کرده است.

- دولت چین که پیش از این از مواضع مقامات آمریکایی درباره ویروس کرونا ابراز ناراحتی کرده بود پیشنهاد کمکهای واشنگتن برای مقابله با این بحران را نپذیرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا روز یکشنبه تاکید کرد که آمریکا اقدامات قاطعی در برابر تهدید شیوع سریع ویروس کرونا انجام داده است و همچنین پیشنهاد کمک به چین ارائه کرده است.

براساس گزارش رویترز، یک دستیار ارشد رییس جمهور آمریکا اما گفته است که پکن پیشنهاد واشنگتن را رد کرده است.

وی که در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز صحبت می کرد تلاش کرد نگرانیها درباره شیوع این بیماری که تا کنون جان دست کم 350 نفر را در چین گرفته است کم کند و افزود: می خواهیم ببینیم چه اتفاقی افتاده است اما ما آن را متوقف کردیم.

نگرانیها درباره شیوع ویروس کرونا باعث شده وزارت بهداشت آمریکا در این زمینه وضعیت فوق العاده اعلام کند و از ورود اتباعی که اخیرا به چین سفر کرده اند به خاک آمریکا جلوگیری کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین پیشنهاد کمک های آمریکا برای مقابله با کرونا را رد کرد

چین پیشنهاد کمک های آمریکا برای مقابله با کرونا را رد کرد