مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 20:052020-02-02بين الملل

مبدأ پهپادهای ساقط شده در مجاورت پایگاه روسیه، «ادلب» بوده است


فرمانده مرکز آشتی روسیه در سوریه اعلام کرد مبدأ پهپادهایی که شامگاه شنبه در نزدیکی پایگاه هوایی روسیه در سوریه سقوط کردند، منطقه تنش زدای «ادلب» بود.

- فرمانده مرکز آشتی روسیه در سوریه اعلام کرد مبدأ پهپادهایی که شامگاه شنبه در نزدیکی پایگاه هوایی روسیه در سوریه سقوط کردند، منطقه تنش زدای ادلب بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سرلشگر یوری بورنکوف فرمانده مرکز آشتی روسیه مستقر در سوریه در خصوص پهپادهای ساقط شده در نزدیکی پایگاه هوایی حمیمیم سوریه اعلام کرد که مبدأ این پهپادها منطقه تنش زدای ادلب بود.

در پیام سرلشگر یوری بورنکوف آمده است: روز یکم فوریه ساعت یازده شب به وقت مسکو، تجهیزات کنترل حریم هوایی پایگاه حمیمیم هواپیماهای بدون سرنشینی را شناسایی کرد که از منطقه تنش زدا و تحت کنترل یگانهای مسلح غیرقانونی در ادلب روانه شده بودند.

تجهیزات نبرد الکترونیکی این پایگاه هوایی تمام هواپیماهای بدون سرنشین مذکور را رهگیری کرده و با ایجاد اختلال در سیستمهای کنترل آنها را ساقط کرد .

هنوز هیچگونه گزارشی از میزان تلفات یا خسارتهای احتمالی در این پایگاه پس از حمله پهپادی مزبور ارائه نشده است و این پایگاه در حال حاضر به وضعیت عادی خود بازگشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبدأ پهپادهای ساقط شده در مجاورت پایگاه روسیه، «ادلب» بوده است

مبدأ پهپادهای ساقط شده در مجاورت پایگاه روسیه، «ادلب» بوده است