مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 17:462020-02-02اجتماعي

نشست دره فرحزاد؛ از پاتوق تا اکوپارک برگزار شد


فرید براتی سده مدیرکل پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی، سرهنگ عبدالوهاب حسن وند رییس پلیس مبارزه با موادمخدر پلیس تهران، سید مالک حسینی سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های شهرداری تهران و یوسف مزارعی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2 در این نشست به بحث و بررسی پرداختند.

دره فرحزاد در مابین مناطق 2 و 5 شهرداری تهران و از سمت غرب پونک و کن در شرق، محلهٔ سعادت آباد و در جنوب شرقی آن محلهٔ شهرک غرب واقع شده است.

پیامدهای جولان معتادان در دره فرحزاد افزایش آسیب های اجتماعی است معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2 در این نشست اظهار داشت: فرحزاد یکی از هفت رود دره تهران است که از زمان های گذشته تبدیل به مرکز خرید، فروش و مصرف مواد مخدر شده بود.

یوسف مزارعی افزود: وجود معتادان متجاهر در این دره تبدیل به پیامدها و آسیب های اجتماعی برای مردم اهالی این منطقه شده و آنها را درگیر کرده است.

وی ادامه داد: معتادان متجاهر برای تامین موادمخدر در این منطقه دست به سرقت می زنند و این مکان را به فضای ناامن و بی دفاع در شهر و گرایش اقشار مختلف مردم به مواد مخدر تبدیل کرده است ضمن اینکه احساس ذهنی شهروندانی در این محله تخریب می شود و باعث افزایش فضای جرم در آینده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست دره فرحزاد؛ از پاتوق تا اکوپارک برگزار شد

نشست دره فرحزاد؛ از پاتوق تا اکوپارک برگزار شد