مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 17:102020-02-02سياسي

کلانتری ها خط مقدم تامین نظم و امنیت در جامعه هستند


با شکل گیری نظام مقدس اسلامی شاهد تغییر و تحول در ماهیت نیرو های انتظامی از رویکرد سلبی به پلیس اسلامی هستیم که این از برکات تعالیم اسلام و هدایت های حکیمانه امام راحل و فرمانده معظم کل قواست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حمید عطایی ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و گرامی داشت سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب به میهن اسلامی اظهار داشت: امام خمینی (ره) اسلام و انقلاب اسلامی را نعمت و امانت بزرگی از طرف خداوند متعال می دانستند و دفاع از آن را واجب می شمردند به همین خاطر است که در دیدار فرماندهان و مسئولان فرمودند پاسداران و سایر قوای انتظامی، نظامی و غیر انتظامی موظف به حفظ اسلام هستند .

وی ادامه داد: برای پاسداری و دفاع از این نعمت باید یک نیروی قدرتمند که در بستر تعالیم الهی و اسلامی رشد کرده باشد، به وجود می آمد بنابراین ایشان خطاب به نیرو های پلیس فرمودند: شما پلیس ها الان پلیس امام زمان (عج) هستید و باید به وضع اسلامی عمل بکنید .

جانشین پلیس پیشگیری ناجا تغییر ماهیت نیرو های انتظامی از رویکرد سلبی به پلیس اسلامی را از برکات پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: مجاهدان فی سبیل الله بایستی همواره قدردان خدمت در نظام اسلامی باشند و با عمل به تدابیر و رهنم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلانتری ها خط مقدم تامین نظم و امنیت در جامعه هستند

کلانتری ها خط مقدم تامین نظم و امنیت در جامعه هستند