مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 14:102020-02-02بين الملل

راب؛ همکاری انگلیس و اروپا درباره ایران پس از برگزیت نیز ادامه دارد


وزیر امور خارجه انگلیس گفت، با وجود اجرای برگزیت، کشورش به همکاری با اروپایی ها درخصوص مسائل مربوط به ایران ادامه خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه مانیتورینگ بین الملل خبرگزاری فارس، دومینیک راب وزیر امور خارجه انگلیس روز یکشنبه در توضیح سیاست های این کشور پس از خروج از اتحادیه اروپا گفت، همکاری با اروپا در زمینه مسائل ایران ادامه خواهد داشت.

راب در مصاحبه با اندرو مار مجری شبکه بی بی سی ، ضمن رد استقرار پست های بازرسی مرزی و دستور دولت انگلیس برای فاصله گرفتن سفرای این کشور از سفرای اتحادیه اروپا گفت از زمان خروج از این اتحادیه، منافع انگلیس در اولویت هستند.

راب افزود: با خروج از اتحادیه اروپا ما وارد فاز جدیدی از روابط شده ایم نه این که به پایان آن رسیده باشیم.

اما همانطور که در خصوص مسائلی مانند ویروس کرونا و [مذاکره با] ایران شاهد بودیم، همچنان به همکاری با اروپایی ها ادامه خواهیم داد .

رییس دستگاه دیپلماسی انگلیس همچنین در مصاحبه با اسکای نیوز گفت، انگلیس از اتحادیه اروپا انتظار دارد توافق تجاری مشابه کانادا را پیشنهاد کند که در آن خبری از هماهنگی بالا با قوانین بروکسل نباشد.

ساعت 23:00 جمعه سی ویکم ژانویه به وقت لندن (مصادف با ساعت 02:30 بامداد شنبه 12 بهمن به وقت تهران) دولت انگلیس پس از سه سال و نیم مجادله، اختلاف و مذاکره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راب؛ همکاری انگلیس و اروپا درباره ایران پس از برگزیت نیز ادامه دارد

راب؛ همکاری انگلیس و اروپا درباره ایران پس از برگزیت نیز ادامه دارد