مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 13:352020-02-02ورزشي

تساوی 90 ارومیه مقابل نیروی زمینی تهران در یک بازی پربرخورد


این دیدار از ساعت 14 امروز، در یک هوای سرد و زمستانی و بدون حضور تماشاگر با قضاوت علی بای در زمین چمن ورزشگاه تختی ارومیه برگزار شد.

وحید بیاتلو سرمربی جوان تیم 90 ارومیه در ابتدای این دیدار سیدرسول حسینی، امین عباسی، سیروس صادقیان، بهمن کامل، محمد زینالی، وحید نعمتی، فرشاد اسدی، سیدمحمد ابوترابی، وحید خشتان، پیمان پورصادقی و سجاد طجرلو را به میدان فرستاد و در ادامه نیز امید رضایی، علیرضا قاسمی و علی کرمی وارد بازی شدند.

در نیمه نخست، داور بازی به علت اعتراض وحید بیاتلو سرمربی تیم 90 ارومیه به نگرفتن یک پنالتی وی را با کارت زرد جریمه کرد و در ادامه اعتراضات فرهاد فضلی مربی تیم 90 ارومیه نیز باعث شد تا با کارت قرمز داور وسط از کنار زمین اخراج شود.

علی بای با کمک میلاد قاسمی ، مجتبی غریب و مهدی جبرییلی قضاوت این دیدار را بر عهده داشت و حاتم بک پور ناظر فدراسیون در این مسابقه بود.

در این دیدار پر برخورد داور مسابقه به عارف رستمی، میلاد ثوری، امیرحسین وثوق، علی زاهدی و بهرام احمدی از نیروی زمینی و وحید نعمتی و علی کرمی از 90 ارومیه کارت زرد نشان داد.

در نیمه نخست این دیدار بازی پایاپایی از بازیکنان 2 تیم به نمایش گذاشته شد ولی در نیمه دوم تیم 90 ارومیه چند موقعیت گلزنی خود را با مهار دروازه بان حریف از دست داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تساوی 90 ارومیه مقابل نیروی زمینی تهران در یک بازی پربرخورد

تساوی 90 ارومیه مقابل نیروی زمینی تهران در یک بازی پربرخورد