مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 13:002020-02-02اقتصادي

توجه به پروژه اکوپارک به آسیب زدایی از دره فرحزاد کمک می کند


معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2: توجه به پروژه اکوپارک به آسیب زدایی از دره فرحزاد کمک می کند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یوسف مزارعی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2 ظهر امروز در نشست … بررسی پیامدهای اجتماعی و فرهنگی طرح ساماندهی روددره فرحزاد اظهار کرد: فرحزاد یکی از 7 دره تهران است که ادامه آن به پارک نهج البلاغه می رسد که متأسفانه آنجا تبدیل به مرکز مصرف و خرید و فروش مواد مخدر شده است.

وی افزود: مواد مخدر علناً و در انظار عموم در این محل مصرف می شود.

افرادی که مواد مخدر را در این مکان به فروش می رسانند قطعاً رایگان این کار را نمی کنند و همانطور که می دانید اغلب معتادان درآمد خوبی ندارند و مجبور به سرقت می شود.

وی با اشاره به موضوع پنجره شکسته که در مباحث اجتماعی مطرح است، گفت: در ذهن عموم مردم این ذهنیت ایجاد می شود که آن محیط ناامن است و به همین دلیل خودشان هم روی این محیط حساسیتی ندارند و به ناامن تر شدن این محیط کمک می کند.

مزارعی افزود: در نهایت ناامیدی از این محیط، افراد دیگر حتی به بهداشت این محیط اهمیت نمی دهند و بعضاً ما مشاهده کرده ایم که افراد از مناطق دیگر به این محل می آیند و زباله هایشان را در دره فرحزاد رها می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به پروژه اکوپارک به آسیب زدایی از دره فرحزاد کمک می کند

توجه به پروژه اکوپارک به آسیب زدایی از دره فرحزاد کمک می کند