مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 12:052020-02-02سياسي

کلنگ زنی پروژه تأمین روشنایی سایت اصلی سراب گاماسیاب


در دومین روز از دهه فجر با حضور معاون عمرانی استاندار همدان، فرماندار نهاوند و مدیران شهرستان پروژه تأمین روشنایی سایت اصلی سراب گاماسیاب با اعتبار یک میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

- ایسنا/همدان در دومین روز از دهه فجر با حضور معاون عمرانی استاندار همدان، فرماندار نهاوند و مدیران شهرستان پروژه تأمین روشنایی سایت اصلی سراب گاماسیاب با اعتبار یک میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در این آیین با بیان اینکه خوشبختانه در استان همدان همدلی و هم آوایی خوبی برای رفع مشکلات ایجاد شده است، اظهار کرد: در حال حاضر استان همدان به ویژه شهرستان نهاوند در همه شاخص های عمرانی، توسعه شهری و روستایی پیشرفت قابل توجه و ستودنی داشته است.

حسن بهرام نیا مهمترین علت توسعه و کم شدن فاصله عقب ماندگی نهاوند از کاروان توسعه را وحدت مسئولان ارشد استان و شهرستان عنوان کرد و افزود: در سیل فروردین ماه امسال با توجه به گستردگی بحران سیل در کشور توجه مسئولان به شهرستان های شمالی و جنوبی معطوف شده بود که با نطقی که در تذکر به مسئولان امر صورت گرفت، رسیدگی به مردم مظلوم نهاوند سرعت گرفت و بیش از 200 میلیارد تومان به منظور احداث وتعمیر مساکن به شهرستان گسیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی پروژه تأمین روشنایی سایت اصلی سراب گاماسیاب

کلنگ زنی پروژه تأمین روشنایی سایت اصلی سراب گاماسیاب