مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 12:002020-02-02فرهنگي

حجازی فر مطرح کرد: کیفیت در اولویت تئاتر های جشنواره هامون


دبیر نخستین جشنواره تئاتر هامون گفت: 22 اثر منتخب در بخش صحنه ای از پانزهم تا بیست و پنجم بهمن ماه امسال در 2 سانس مختلف اجرا خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هادی حجازی فر ، دبیر نخستین جشنواره تئاتر هامون صبح امروز (یکشنبه) در نشست خبری این جشنواره اظهار کرد: در بخش آثار صحنه ای 649 نمایش تا پانزدهم آذر ماه ثبت نام کردند که با وجودی که فراخوان دیر منتشر شد، از برآورد اولیه ما بیشتر بود.

وی در ادامه گفت: برخلاف خیلی از جشنواره ها از آنجا که خودم در گذشته در جشنواره های مختلف شرکت می کردم و مشکلاتی در آن وجود داشت و برخی آثار حتی از بازبینی هم به دلیل یکسان بودن متن جا می ماندند، اجازه ندادیم این اتفاق در جشنواره تئاتر هامون بیافتد و همه کار های متقاضی بازبینی شدند و حتی کسانی که معترض بودند که چرا در مرحله اول بازبینی کارشان منتخب نشد نیز کارهایشان مورد بررسی مجدد قرار گرفت.

حجازی فر افزود: قطعا ممکن است نقص هایی در فرایند بازبینی و داوری وجود داشته باشد، اما ما در ستاد برگزاری جشنواره همه تلاشمان را کردیم که عادلانه همه کار ها را بازبینی و داوری کنیم.

نهایتاً 20 کار توسط هیات انتخاب، برگزیده شدند، اما از آنجا که شرط موجود در فراخوان این بود که کار های متقاضی پیشتر اجرای عمومی نداشته باشند و بعداً متوجه شدیم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجازی فر مطرح کرد: کیفیت در اولویت تئاتر های جشنواره هامون

حجازی فر مطرح کرد: کیفیت در اولویت تئاتر های جشنواره هامون