مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 11:002020-02-02دانش

پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در پردیس ارس


رییس پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران از پذیریش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد برای نیمسال دوم سال تحصیلی 99-1398 در این مرکز دانشگاهی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران، خانم زهرا امام جمعه گفت: این واحد دانشگاهی در رشته های علوم انسانی، محیط زیست، HSE، علوم اجتماعی، MBA، فنی و مهندسی، هنر و علوم پایه در 19 عنوان رشته کارشناسی ارشد بر اساس بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و مصاحبه علمی دانشجو می پذیرد.

وی درباره شرایط پذیرش دانشجو در این پردیس افزود: پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران بر اساس مجوز وزارت علوم تحقیقات و فناوری در چهارچوب برنامه های توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی سند چشم انداز بیست ساله، سیاست های نظام آموزش عالی کشور و همچنین برنامه های راهبردی دانشگاه در زمینه گسترش فعالیت در دوره های تحصیلات تکمیلی و با هدف پاسخگویی به تقاضای داوطلبان ایرانی و غیر ایرانی و توسعه پژوهش از طریق بررسی سوابق آموزشی - پژوهشی و مصاحبه در مقاطع دکتری تخصصی (Ph.

D) و کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.

رییس پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران با بیان اینکه شروع کلاس های دانشجویان از اوایل اسفند آغاز خواهد شدتأکید کرد: دانشجویان نیمسال آخر کارشناسی در صورت فراغت از تحصیل تا تاریخ 30


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در پردیس ارس

پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در پردیس ارس