مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 10:002020-02-02بين الملل

کشف گور جمعی اسیران کویتی در عراق


وزیر امور خارجه کویت در واکنش به اخبار منتشر شده درباره کشف یک گور جمعی متعلق به اسیران این کشور در استان المثنی عراق اظهار کرد: تنها پس از انتقال بقایای این اجساد به کویت و انجام آزمایش ژنتیک می توان نسبت به تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی اطمینان حاصل کرد.

- وزیر امور خارجه کویت در واکنش به اخبار منتشر شده درباره کشف یک گور جمعی متعلق به اسیران این کشور در استان المثنی عراق اظهار کرد: تنها پس از انتقال بقایای این اجساد به کویت و انجام آزمایش ژنتیک می توان نسبت به تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی اطمینان حاصل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، ناصر الهین، وزیر امور خارجه کویت گفت: اداره کل اسناد جنایی وابسته به وزارت کشور، مسؤول گرفتن آزمایشات دقیق از اجساد بر اساس پایگاه داده ژنتیکی اسیران است.

پیشتر، احمد منفی استاندار المثنی عراق اعلام کرده بود: یک گور جمعی در استان المثنی کشف شده است و اطلاعات اولیه نشان می دهد در آن اسیران کویتی دفن شده اند که رژیم دیکتاتور صدام در این استان اعدام کرده بود.

وی تاکید کرد: دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی، اطلاعاتی به دست آوردند مبنی بر این که یک گور جمعی متعلق به اسیران کویتی در منطقه البادیه استان المثنی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف گور جمعی اسیران کویتی در عراق

کشف گور جمعی اسیران کویتی در عراق