مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 09:402020-02-02سياسي

عمرآمریکا اندازه برخی کتابخانه های ایران است/آفت وحشتناک کتاب دزدی


مدیرعامل خانه کتاب در نشست خبری سی و هفتمین کتاب سال گفت: رییس جمهور آمریکا در حالی نقاط فرهنگی ایران را تهدید به حمله می کند که عمر این کشور به اندازه عمر برخی کتابخانه های ماست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست خبری سی و هفتمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش با حضور نیکنام حسینی پور مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب، حجت الاسلام محمدعلی مهدوی راد دبیر جایزه کتاب سال و احمد علی حیدری دبیر جایزه جهانی کتاب سال در سرای اهل قلم برگزار شد.

حسینی پور در ابتدای این نشست گفت: رییس جمهور آمریکا چندی پیش سخنانی درباره حمله به 52 نقطه فرهنگی ایران داشت و می دانیم که این کشور طرح و برنامه هایی برای آسیب به ایران طراحی کرده و می کند که اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هستند اما واقعیت امر در مواجهه با آمریکا این است که عمر برخی از کتابخانه های ما به اندازه عمر این کشور است و اینکه در آمریکا کتاب آسمانی ما مسلمانان را به آتش می کشند نشان دهنده فرهنگ آنهاست.

در حالی که باید با اندیشه به جنگ قرآن و آموزه های اسلامی بیایند.

وی افزود: همانطور که کتاب سوزی را در دیگر کشورها محکوم می کنیم عمل افرادی را که در کشور خودمان به بهانه مختلف کتاب آتش می زنند محکوم می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمرآمریکا اندازه برخی کتابخانه های ایران است/آفت وحشتناک کتاب دزدی

عمرآمریکا اندازه برخی کتابخانه های ایران است/آفت وحشتناک کتاب دزدی