مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 08:002020-02-02حوادث

فرماندار: در سال جاری حدود 90 نفر در جاده های خاش جان داده اند


در سال جاری حدود 90 نفر در جاده های خاش جان داده اند و حدود 500 نفر دیگر نیز مجروح شده اند، که این آمار فاجعه و بسیار نگران کننده هست.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار خاش گفت: در سال جاری حدود 90 نفر در جاده های خاش جان داده اند و حدود 500 نفر دیگر نیز مجروح شده اند، که این آمار فاجعه و بسیار نگران کننده هست.

از مطالبات به حق مردمی و آرزوهای دست نیافتنی مردم خاش و شهرهای سیستان و بلوچستان دو بانده کردن جاده ها بوده که سالهاست در وعده های بی سرانجام مسئولان رنگ باخته و یاس و ناامیدی جایگزین پیگیری و کمک به تحقق شعارهای مسئولان شده است.

محمد قلندرزهی از ساکنان خاش به ایسنا گفت: خاش در شاهراه محور توسعه شرق کشور واقع شده و راه های دسترسی مردم ایران و استان از محورهای ارتباطی خاش می گذرد و در لحظات مختلف شبانه روز بهترین انسان ها در این مسیرها جان می دهند.

وی افزود: در محور ترانزیتی خاش به زاهدان و خاش به ایرانشهر و خاش به سراوان و خاش به ایرندگان و مهرستان پسکوه، خاش به سنگان و میرجاوه، گوهرکوه به بزمان و غیره شاهد وقوع حوادث ناگواری هستیم که خیل عظیم جوانان و نخبگان و افراد معتمد و سرشناس و افراد عادی در سوانح جاده ای نابود می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار: در سال جاری حدود 90 نفر در جاده های خاش جان داده اند

فرماندار: در سال جاری حدود 90 نفر در جاده های خاش جان داده اند