مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 07:102020-02-02دانش

بیست و ششمین کنفرانس اپتیک و فوتونیک در دانشگاه خوارزمی برگزار می شود


بیست و ششمین کنفرانس اپتیک و فوتونیک و دوازدهمین کنفرانس مهندسی و فناوری فوتونیک ایران با همت انجمن اپتیک و فوتونیک ایران و میزبانی دانشگاه خوارزمی در روزهای 15 و 16 بهمن ماه در سالن غدیر پردیس کرج برگزار می شود.

- ایسنا/البرز بیست و ششمین کنفرانس اپتیک و فوتونیک و دوازدهمین کنفرانس مهندسی و فناوری فوتونیک ایران با همت انجمن اپتیک و فوتونیک ایران و میزبانی دانشگاه خوارزمی در روزهای 15 و 16 بهمن ماه در سالن غدیر پردیس کرج برگزار می شود.

کنفرانس اپتیک و فوتونیک ایران به ابتکار انجمن اپتیک و فوتونیک ایران و با همکاری بیش از 250 موسسه صنعتی، دانشگاهی و مجامع علمی و تحقیقاتی داخل کشور به صورت سالانه در محل دانشگاه های ایران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هر ساله تعداد زیادی از محققان، متخصصان و صاحبنظران در زمینه های مربوطه دعوت می شوند تا مقاله های پژوهشی خود را که حاوی یافته های نو در زمینه های موضوعی کنفرانس است از طریق وب سایت کنفرانس ارسال نمایند.

آشنایی متخصصان و پژوهشگران دانشگاهی و مراکز پژوهشی و صنعتی کشور با فعالیت یکدیگر، مبادله اطلاعات و ایجاد ارتباط بین صنعتگران و پژوهشگران، آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و فناوری در زمینه های گوناگون اپتیک و فوتونیک در کشور و تشکیل میزگردهای تخصصی از اهداف این کنفرانس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیست و ششمین کنفرانس اپتیک و فوتونیک در دانشگاه خوارزمی برگزار می شود

بیست و ششمین کنفرانس اپتیک و فوتونیک در دانشگاه خوارزمی برگزار می شود