مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 05:452020-02-02سياسي

سیاسی شدن شورای شهر قزوین آسیب زاست


سیاسی شدن شورای شهر قزوین مانع خدمت رسانی بهتر به مردم می شود و باید از این کار جلوگیری کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، زهرا یوسفی در نطق پیش از دستور جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که شنبه شب قبل از تقدیم لایحه بودجه سال 99 ایراد شد گفت: با همه مشکلاتی که در حوزه اقتصادی، سیاسی رخ داده و همه چالش هایی که بعد از فساد برخی مدیران داشته ایم و به آ انتقاد شدید داریم اما دشمنان بدانند امروز هر جا که لازم باشد در مقابل دشمن ایستاده ایم و هزینه هایش را می دهیم و اگر دشمن فکر تجاوز داشته باشد با همه قوا در مقابلش می ایستیم و نابودش می کنیم.

وی بیان کرد: البته منطق حکم می کند که هرگز دنبال دشمن تراشی نباشیم و تدبیر کنیم زیرا با چشم بسته و دشمن گفتن به آرامش نمی رسیم.

یوسفی با انتقاد از اجرای برخی طرح ها در زمان شهرداران گذشته تصریح کرد: استخدام های بی رویه، اجرای برخی طرح های هزینه بر که موجب بدهی های کلان شهرداری شد، فروش اوراق و هزینه های میلیاردی در همایش های به اصطلاح بین المللی از چالش ها گذشته بوده که به شورای جدید به ارث رسیده است.

سیاسی کردن شورا هیچ فایده ای ندارد این عضو شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: سیاسی کردن شورا هیچ فایده ای ندارد و ما را از خدمت به مردم باز می دارد زیرا مردم از ما فقط کار و خدمت می خواهند و قرار نیست وقت خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاسی شدن شورای شهر قزوین آسیب زاست

سیاسی شدن شورای شهر قزوین آسیب زاست