مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 04:102020-02-02اقتصادي

30 درصد از مردم خاش در بافت های فرسوده زندگی می کنند


در این شهر افزون بر 353 هکتار بافت فرسوده وجود دارد و حدود 30 درصد از جمعیت شهری در آن زندگی می کنند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان شهردار خاش سیستان و بلوچستان گفت: در این شهر افزون بر 353 هکتار بافت فرسوده وجود دارد و حدود 30 درصد از جمعیت شهری در آن زندگی می کنند.

عبدالمجید تمندانی در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: 11 محله خاش برای اجرای طرح بازآفرینی شهری پیش بینی شده اند که شامل بافت های تاریخی و فرسوده و سکونتگاه غیررسمی هستند.

تمندانی ادامه داد: شهر خاش به 12 محله تقسیم شده و از میان ساکنان آنها فردی به عنوان شهردار محله و رابط بین شهروندان و شهرداری انتخاب شده که مهم ترین مزیت این طرح کاستن از مراجعات شهروندان به شهرداری است.

شهردار خاش افزود: تلاش برای جمع آوری افزون بر 150 تن زباله در روز و گام برداشتن جهت دفع بهداشتی زباله ها در سایت 100 هکتاری و پاسخ دادن به دغدغه های شهروندان برای حفظ شادابی و نشاط محیط زیست، بهداشت و سلامتی جامعه از اولویت های مهم این نهاد محسوب می شود.

تمندانی اظهار کرد: برنامه های مدیریت شهری در خاش بر اساس برنامه جامع افق 1400 با تشکیل اتاق فکر شهروندی طراحی و اجرا می شود.

وی با بیان اینکه ساماندهی ورودی های شهر از سمت زاهدان، ایرانشهر و سراوان از مهم ترین برنامه های عمرانی شهرداری بوده است، گفت: ساخت و راه انداز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد از مردم خاش در بافت های فرسوده زندگی می کنند

30 درصد از مردم خاش در بافت های فرسوده زندگی می کنند