مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 03:402020-02-02ورزشي

افتتاح و کلنگ زنی بیش از 60 پروژه عمرانی و خدماتی در خاش


بیش از 60 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال در دهه مبارکه فجر در شهرستان خاش افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، صاحب گل صالحی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 60 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال طی دهه مبارکه فجر در بخش های مختلف شهرستان خاش افتتاح و کلنگزنی خواهد شد.

وی افزود: در راستای تقویت پیوند میان امت و امام روز گذشته نواختن زنگ انقلاب و برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در محل مجموعه ورزشی شهدای گمنام خاش صورت گرفت.

فرماندار خاش تصریح کرد: در دومین روز ایام دهه مبارکه فجر نیز در بخش نوک آباد تعداد 15 پروژه در حوزه عمرانی،خدماتی،کشاورزی افتتاح یا کلنگزنی خواهد شد.

صالحی یاد آور شد: کار برق رسانی به 34 روستای فاقد برق مناطق شهرستان خاش نیز به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی کلید می خورد.

این مسئول بیان داشت: در کنار افتتاح یا کلنگزنی پروژه های مورد در نظر در ایام دهه فجر موضوع دیدارهای مردمی به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان نیز در دستور کار است تا با حذف بروکراسی زائد اداری مطالبات و مشکلات مردم به شیوه بهتری مدیریت شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی بیش از 60 پروژه عمرانی و خدماتی در خاش

افتتاح و کلنگ زنی بیش از 60 پروژه عمرانی و خدماتی در خاش