مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 19:352020-02-01سياسي

قوانین سنا درباره استیضاح باید بروز شود


اعتراض سناتور دموکرات به کارشکنی های جمهوریخواهان در پرونده استیضاح ترامپ - مجری پرسید: آیا به نظر شما سناتور لامار الکساندر (سناتور جمهوریخواه) به نمایندگی از بسیاری از سناتور های جمهوریخواه صحبت می کند؟سناتور بن کاردین گفت: ما باید در جلسه محاکمه در این باره بحث می کردیم.

من قبول دارم که حقایق ارائه شده در جلسه استیضاح، خیلی مورد بحث و مناقشه قرار نداشته است، اما من همچنین با شما موافقم که که ما مسئولیت داریم اظهارات شاهدان را بشنویم.

البته بسیاری از سناتور ها و البته شخص رییس جمهور اتهامات را تکذیب می کنند و می گویند چنین رفتار هایی اصلا رخ نداده اشت.

بسیار اهمیت دارد که ما در جلسه محاکمه سوابق و اظهارات را ثبت کنیم تا در آینده بدانیم که آیا این اتهامات اثبات شدند؟ شاید صحبت های سناتور الکساندر توجیهی برای رای او به تبرئه رییس جمهور باشد، اما رای منفی و مخالفت او با حضور شاهدان در جلسه استیضاح را توجیه نخواهد کرد.

مجری سی ان ان پرسید: شما در مورد روند استیضاح و نظر تدوین کنندگان قانون اساسی آمریکا راجع به آن گفته بودید برای تدوین کنندگان قانون اساسی آمریکا غیرقابل تصور بود که روند محاکمه استیضاح در مجلس سنا شبیه به یک محاکمه قضایی واقعی نباشد !برداشت من از صحبت های شما این است که تدوین کنندگان قانون اساسی آمریکا، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین سنا درباره استیضاح باید بروز شود

قوانین سنا درباره استیضاح باید بروز شود