مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 19:082020-02-01سياسي

اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در خوزستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی در حاشیه نشست با نهادهای فرهنگی خوزستان، بیان کرد: این طرح با هدف رشد و ارتقای فرهنگ حقوقی مردم و آشنا کردن آنان با حقوق و مسئولیت های شهروندی، ارتقای فرهنگ قانون گرایی، مدارا، برخورد کریمانه در جامعه و فرهنگسازی در زمینه چگونگی مراجعه به دستگاه قضایی و استیفای حقوق فردی و اجتماعی، در سراسر کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح، علاوه بر کاهش حجم ورودی پرونده ها به محاکم قضایی، افزایش اعتماد عمومی به دستگاه قضایی را به دنبال دارد.

حجت الاسلام امانت بهبهانی با بیان اینکه این طرح در مساجد سراسر کشور، مصلاها، بقاع متبرکه و امام زادگان سراسر کشور برگزار می شود، گفت: با استقرار مشاوران حقوقی در قالب میز خدمت، کلیه نمازگزاران و مراجعه کنندگان به این اماکن می توانند از مشورت حقوقی بهرمند شوند.

وی ادامه داد: در شهرستان اهواز بیش از 750 مسجد معمور وجود دارد که تعدادی از آنها برای این طرح انتخاب می شوند و در سایر شهرستان ها نیز مساجدی مشخص می شوند که انتخاب این اماکن به اداره اوقاف استان واگذار شده است.

معاون فرهنگی دادگستری خوزستان افزود: طرح مذکور پیش از این نیز در مصلاها و برخی مساجد و بقاع متبرکه خوزستان اجرا شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در خوزستان

اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در خوزستان