مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 15:182020-02-01سياسي

برخورد قضایی با گردشگران هنجارشکن در طبس


حجت الاسلام ابراهیم حمیدی روز شنبه در نشست خبری افزود: روز گذشته با گردشگران هنجارشکن که از خراسان رضوی میهمان استان ما بودند و در شهرستان طبس شرب خمر کردند و با مراکزی که به این افراد سرویس داده بودند، برخورد جدی صورت گرفت.

وی گفت: در ارتباط با مسایلی که اخیرا در بحث گردشگری استان به وجود آمده است، حامی صنعت گردشگری هستیم اما با هر گونه اقدام هنجارشکنانه برخورد می شود.

رییس کل دادگستری خراسان جنوبی افزود: کشور ما درگیر تحریم های ظالمانه است که طبق تاکید مقام معظم رهبری باید توجه به ظرفیت های داخلی را مد نظر قرار دهیم اما توجه به مسایل فرهنگی مربوط به صنعت گردشگری همواره مورد دغدغه بوده است.

وی بیان کرد: گردشگری با آفتی به عنوان ناهنجاری فرهنگی همراه است که به طور حتم تعرض به ارزش های دینی و انقلابی را بر نمی تابیم.

وی گفت: مسوولان گردشگری به نحوی اقدام کنند که چالشی در این زمینه نداشته باشند و ارزش ها دچار آسیب نشود زیرا در چارچوب قوانین با این ناهنجاری ها برخورد می کنیم که باز هم کمک به بخش گردشگری است.

رییس کل دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه هفته گذشته گزارشی مبنی بر ناهنجاری ارزشی در شهرستان فردوس هم اعلام شد افزود: بلافاصله بعد از اینکه با افراد خاص برخورد شد محل انجام ناهنجاری را هم پلمپ کردیم تا جلوی ناهنجاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قضایی با گردشگران هنجارشکن در طبس

برخورد قضایی با گردشگران هنجارشکن در طبس