مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 15:182020-02-01اقتصادي

یکهزار و350 میلیارد ریال برای طرح های دهه فجر دزفول هزینه شد


امید بن عباس روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بهره برداری طرح های عمرانی این شهرستان از روز دوشنبه آغاز می شود، افزود: یکهزار و 280 میلیارد ریال اعتبارات شهرستانی طرح های عمرانی دزفول و بیش از یکهزار میلیارد ریال اعتبارات ملی طرح های عمرانی شهرستان بوده است.

وی با بیان اینکه برخی از این طرح ها توسط بخش خصوصی و با حمایت دولت اجرا شده اند، افزود: بیش از 610 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در قالب اشتغال فراگیر و روستایی در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول اظهارداشت: بخش عمده ای از این طرح ها به بهره برداری رسیده اند و بخشی دیگر به صورت نمادین در ایام الله دهه مبارک فجر بهره برداری می شوند.

وی افزود: 207 طرح با اعتباری افزون بر 220 میلیارد ریال طی 2 سال اخیر در روستاهای فاقد دهیاری شهرستان دزفول اجرا شده است که اغلب آنها در مناطق محروم و سخت گذر شهرستان بوده اند.

بن عباس طرح های مسکن فرهنگیان استحکام دز، گلخانه تولید نشا و توت فرنگی و بهسازی روستای المهدی را از طرح های دهه فجر شهرستان دزفول برشمرد و گفت: طرح های عمرانی شامل آبرسانی، برق رسانی و بهسازی روستاهای فاقد دهیاری و سالن تمرینی بانوان حاج اسماعیل درویش زاده از دیگر طرح های شهرستان دزفول می باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکهزار و350 میلیارد ریال برای طرح های دهه فجر دزفول هزینه شد

یکهزار و350 میلیارد ریال برای طرح های دهه فجر دزفول هزینه شد