مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 14:152020-02-01سياسي

آخرین سکوی گازی فاز 14 پارس جنوبی در خلیج فارس نصب شد


همزمان با آغاز دهه فجر با تلاش متخصصان شرکت صنعتی دریایی صدرای بوشهر وابسته به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) سکوی 14D فاز 14 پارس جنوبی آخرین سکوی این فاز در میدان گازی پارس جنوبی نصب شد.

- همزمان با آغاز دهه فجر با تلاش متخصصان شرکت صنعتی دریایی صدرای بوشهر وابسته به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) سکوی 14D فاز 14 پارس جنوبی آخرین سکوی این فاز در میدان گازی پارس جنوبی نصب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز، سکوی 14D فاز 14 پارس جنوبی که در شرکت صدرای بوشهر طراحی و ساخته شده است امروز همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با موفقیت در موقعیت میدان مشترک گازی پارس جنوبی ایران و قطر نصب شد.

مدیرعامل شرکت صنایع دریایی ایران با اعلام این خبر اظهار داشت: این هشتمین سکو از سکوهای 10گانه نفت و گاز است و وزن این سازه حدود 2500 تن است که با تلاش متخصصان جوان ایرانی در جزیره صنعتی صدرای بوشهر ساخته شده است و توسط ناوگان منحصر به فرد شرکت صدرا حمل و نصب شد.

وی با اعلام اینکه با وارد مدار شدن این سکو ظرفیت تولید و برداشت گاز از میدان پارس جنوبی افزایش می یابد خاطرنشان کرد: با وارد مدار شدن سکوی 14D فاز 14 پارس جنوبی ظرفیت برداشت گاز غنی از موقعیت مخزنی این فاز 14.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین سکوی گازی فاز 14 پارس جنوبی در خلیج فارس نصب شد

آخرین سکوی گازی فاز 14 پارس جنوبی در خلیج فارس نصب شد