مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 12:402020-02-01سياسي

آغاز ثبت نام برای شرکت در رقابت جایزه بزرگ یوسرن /اعطای جوایز به 5 دانشمند برتر جوان


دانشمندان و محققان جوان زیر 40 سال می توانند از امروز اول فوریه (12 بهمن) تا اول ژوئن 2020 (12 خرداد 99)، نسبت به ثبت نام برای شرکت در رقابت جایزه بزرگ یوسرن (Usern prize) در پنجمین کنگره بین المللی شبکه جهانی یوسرن به میزبانی ایران اقدام کنند.

- دانشمندان و محققان جوان زیر 40 سال می توانند از امروز اول فوریه (12 بهمن) تا اول ژوئن 2020 (12 خرداد 99)، نسبت به ثبت نام برای شرکت در رقابت "جایزه بزرگ یوسرن" (Usern prize) در پنجمین کنگره بین المللی شبکه جهانی یوسرن به میزبانی ایران اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جایزه بزرگ یوسرن به دانشمندان و محققان جوان زیر 40 سال فرصتی اعطا می کند تا در 5 حیطه علمی (علوم فرمال ریاضی و کامپیوتر، علوم فیزیکی و شیمی، علوم بیولوژی، علوم پزشکی و علوم اجتماعی) به رقابت در حوزه دستاوردهای علمی خود بپردازند.

شبکه جهانی آموزش و پژوهش های علمی یوسرن (USERN) در سال 2015 به عنوان یک سازمان مستقل، با هدف اصلی ارتقای صلح آمیز و بشردوستانه آموزش و پژوهش، افتتاح شده و گسترش علم بدون مرز و انجام فعالیت های علمی بین علوم، کشورها و افراد پیشکسوت و جوان را هدف قرار داده است.

جایزه USERN یک جایزه بین المللی است که از سوی این سازمان بنیان گذارده شده و سالانه به دانشمندان جوان یا محققان کمتر از 40 سال، به پاس پیشرفت یا پیشرفت نوین در آموزش های علمی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام برای شرکت در رقابت جایزه بزرگ یوسرن /اعطای جوایز به 5 دانشمند برتر جوان

آغاز ثبت نام برای شرکت در رقابت جایزه بزرگ یوسرن /اعطای جوایز به 5 دانشمند برتر جوان